Wie


Xpring is in 2011 gestart door Frank Kessel en Milco Aarts. Frank was hiervoor actief als multimediaal uitgever bij een groot en vermaard full service communicatiebureau. Milco is gepokt en gemazeld in de dagbladjournalistiek. Beiden hadden een prachtige baan met prettig perspectief, maar het kriebelde. Ze zagen een ander verhaal: dat de wereld bruist van originele en geweldige  initiatieven die zo slim zijn dat ze ons helpen de aarde heel te houden.

Naast marketing- en communicatieopdrachten voor externe organisaties zijn vanuit Xpring diverse eigen duurzame ondernemingen gestart. Gelanceerd zijn in 2014 het duurzame design warenhuis tomtoy (www.tomtoy.nl) en in 2015 het sociale soeprestaurant Soupalicious (www.soupalicious.nl). Milco is inmiddels fulltime verantwoordelijk voor Soupalicious. Frank is met onder andere Michel Jansen en Jochem Duyff actief binnen morgenwereld (www.morgenwereld.nu)

De ervaringen die zijn gedaan bij het starten van die ondernemingen delen we graag met bedrijven die actief willen bijdragen aan maatschappelijk en ecologisch rendement in combinatie met financieel rendement.